Дослідження ефективності програми "Вивчаю - не чекаю" в Україні: співпраця УАДО і War Child Alliance

Body
11

Українська асоціація дослідників освіти підписала угоду з War Child Alliance, згідно  з якою команда УАДО збиратиме дані для дослідження ефективності програми "Вивчаю - не чекаю в Україні". 

Мета дослідження:

Оцінити вплив застосунка "Вивчаю – не чекаю" (Can’t Wait to Learn, CWTL) на результати навчання дітей в Україні, а також проаналізувати його масштабованість у конфліктних зонах.

 

Ключові питання дослідження:

1. Як впливає участь у програмі "Вивчаю – не чекаю" на навички читання і математики в учнів?

2. Який рівень охоплення програми серед різних демографічних груп?

3. Яка ефективність використання застосунка "Вивчаю – не чекаю" порівняно з традиційними методами навчання?

 

Гіпотеза дослідження:

Інтеграція застосунка "Вивчаю – не чекаю" у стандартне навчання призведе до покращення результатів у читанні та математиці серед учнів 3 класу порівняно з традиційною системою навчання.

 

Методологія:

- Квазіекспериментальне дослідження: Порівняння групи, яка використовує застосунок "Вивчаю – не чекаю", з контрольною групою.

- Аналіз охоплення: Оцінка доступності та ефективності впровадження програми.

- Аналіз співвідношення ціна-якість: Вивчення ефективності використання ресурсів програми.

 

Учасники:

- Учні 3 класів (вибірка: 36 шкіл у Черкаській області, які очно навчаються за програмою Нової української школи (18 експериментальних, 18 контрольних шкіл) – відбір на основі заявок на участь у проєкті. У кожній школі в оцінюванні на початку і в кінці дослідження беруть участь 15 учнів одного третього класу).

- Вчителі, які працюють з програмою "Вивчаю – не чекаю".

- Батьки учнів для збору демографічних даних.

 

Регіон дослідження:

Черкаська область, з можливим охопленням інших регіонів України для аналізу масштабованості.

 

Ключові очікувані результати:

- Поліпшення результатів у читанні та математиці.

- Підвищення психосоціального благополуччя дітей.

- Визначення варіантів оптимізації витрат для масштабування програми.

 

Нормативні документи:

- Лист МОНУ про проєкт

- Наказ УАДО про створення робочої групи проєкту

- Наказ Управління освіти і науки Черкаської обласної адміністрації

- Лист про підвищення кваліфікації вчителів експериментальних шкіл

 

 

Українська
Категорія проекту